© Copyright MarvelTheme 2018
W kampanii byłem odpowiedzialny za egzekucję działań z influencerami. We współpracy z agencją Insignia.
Wyzwanie: Przygotować nowoczesną i wiarygodną kampanię wizerunkowo-sprzedażową dla Ceramiki Paradyż z okazji rocznicy powstania marki. Pokazać, że wybór ceramiki to żadne rocket science.
Rozwiązanie: Przewodniczką po świecie Ceramiki Paradyż została niekwestionowana królowa wnętrz – Dorota Szelągowska. Ambasadorkami kampanii zostały Anna z bloga What Anna Wears, Malwina z bloga Bakusiowo, Jagoda z bloga Bakusiowo. Influencerki oraz Dorota na swoich kanałach promowały #wStyluParadyż oraz konkurs, w którym nagrodą główną była metamorfoza łazienki przeprowadzona przez Dorotę Szelągowską.
Media: Facebook, Instagram, Instagram Stories, Blog
‼️‼️‼️AAA! Nareszcie mogę oficjalnie poinformować Was o tym, że właśnie ruszyła moja (ostatnia już) edycja konkursu…
Opublikowany przez Bakusiowo Poniedziałek, 3 lipca 2017
Mój projekt #wStyluParadyż wlasnie się zakończył. A oto moi zwycięzcy Gabi i Przemek ❤ To ich marzenia spełni Ceramika…
Opublikowany przez What Anna Wears? Niedziela, 16 lipca 2017