W kampanii byłem odpowiedzialny za stworzenie koncepcji i pomysłu na działania z influencerami, egzekucję i realizację świadczeń. We współpracy z agencją Insignia.
Wyzwanie: Wyjaśnienie, że właściwa pielęgnacja skóry to taka dopasowana do wieku i rodzaju skóry. Przekonanie do używania kremu pod oczy. Zachęcenie do zakupu kompleksowego zestawu do pielęgnacji – kremu na dzień, na noc oraz kremu pod oczy.
Rozwiązanie: Ze względu na szeroki target group do współpracy zaprosiliśmy influencerów o różnych potrzebach skórnych i z różnych kategorii wiekowych, aby pokazać szeroką ofertę pielęgnacyjną marki tołpa. W kampanię zaangażowały się: blogerka modowo-urodowa CAJMEL, influencerka lifestylowo-parentingowa Super Styler, aktorka i influencerka Sonia Bohosiewicz oraz topowa silver influencerka Marysia Winiarska. Influencerki edukowały odbiorców w zakresie pielęgnacji, zdradzały swoje patenty oraz przekierowały na landing page kampanii.
Kampania rozpoczynała się od teasera, w którym influencerki pokazywały się w półcieniu. Zabieg ten miał symbolizować powszechną niewiedzę i bagatelizowanie tematu pielęgnacji. Następnie influencerki odkrywały wszystkie karty i tłumaczyły podstawowe zasady pielęgnacji.
Media: Instagram, Instagram Stories, Blog,