#BezCieniaWatpliwosc - Kampania wizerunkowo-sprzedażowa dla marki tołpa

W kampanii byłem odpowiedzialny za stworzenie koncepcji i pomysłu na działania z influencerami, egzekucję i realizację świadczeń. We współpracy z agencją Insignia.

Wyzwanie: Wyjaśnienie, że właściwa pielęgnacja skóry to taka dopasowana do wieku i rodzaju skóry. Przekonanie do używania kremu pod oczy. Zachęcenie do zakupu kompleksowego zestawu do pielęgnacji – kremu na dzień, na noc oraz kremu pod oczy.

Rozwiązanie: Ze względu na szeroki target group do współpracy zaprosiliśmy influencerów o różnych potrzebach skórnych i z różnych kategorii wiekowych, aby pokazać szeroką ofertę pielęgnacyjną marki tołpa. W kampanię zaangażowały się: blogerka modowo-urodowa CAJMEL, influencerka lifestylowo-parentingowa Super Styler, aktorka i influencerka Sonia Bohosiewicz oraz topowa silver influencerka Marysia Winiarska. Influencerki edukowały odbiorców w zakresie pielęgnacji, zdradzały swoje patenty oraz przekierowały na landing page kampanii.

Kampania rozpoczynała się od teasera, w którym influencerki pokazywały się w półcieniu. Zabieg ten miał symbolizować powszechną niewiedzę i bagatelizowanie tematu pielęgnacji. Następnie influencerki odkrywały wszystkie karty i tłumaczyły podstawowe zasady pielęgnacji. 

Media: Instagram, Instagram Stories, Blog,

Wyniki

ponad 1 300 000 zasięgu
ponad 8 000 pozyskanych leadów
Wyświetl ten post na Instagramie.

Podobno kobiety dzielą się na 3 rodzaje, jeśli idzie o pielęgnacje twarzy. Te które smarują kremem tylko twarz. Te które kremują twarz i szyję Oraz te które dbają o twarz, szyje i dekolt Ja uskuteczniam 3 opcje nie zapominając o kremie pod oczy! A Ty w której grupie jesteś? Jeśli macie jakieś wątpliwości lub coś jest dla Was niejasne, to @tolpa_mniej_wiecej na stronie www.pielegnacja.tolpa.pl przygotowała wiele wartościowych materiałów na temat pielęgnacji. Każda z Was może przejść przez kilka prostych pytań dzięki, którym pozna potrzeby swojej skóry, a do tego otrzyma od marki dopasowaną pielęgnacje oraz krem pod oczy za 1 grosz przy zakupie kremu na dzień i na noc. #Pielegnacja #BezCieniaWatpliwosci #Tołpa #Stimular #40+

Post udostępniony przez S o n i a Bohosiewicz (@soniabohosiewicz)

Wyświetl ten post na Instagramie.

Obiecałam i mam! ❤️❤️❤️ Na naszym kanale na Youtube czeka na Was nowy film o tym, jak powinna wyglądać właściwa pielęgnacja twarzy.👌🏼👌🏼👌🏼 W filmie znajdziecie też pięć super trików pielęgnacyjnych. Jeśli chciałybyście wiedzieć jak urządzić sobie domową saunę, co można zrobić z patyczków do uszu i kremu pod oczy i czy krem pod oczy tylko na noc, to koniecznie śmigajcie na nasz kanał.❤️❤️❤️ Mam nadzieję, że ten krótki film odpowie na  Wasze pytania dotyczące pielęgnacji i pozostawi Was #BezCieniaWatpliwosci. 👌🏼👌🏼👌🏼 Link w bio👌🏼 Znacie jakieś domowe triki pielęgnacyjne? Koniecznie spiszcie je w komentarzu. #nowyvlog #maska #tonik #polskablogerka #regeneracja #domowespa #pielegnacja #tołpa #hydrativ #futuris #instacosmetics #naturalbeauty #healthyskin

Post udostępniony przez Marta Lech-Maciejewska (@superstylerblog)