Współpraca z Wydawnictwem Znak

W kampanii byłem odpowiedzialny za wybór Twórców, wymyślenie ich aktywności i egzekucję świadczeń.

Wyzwanie: Promocja nowości Wydawnictwa Znak. Dotarcie do precyzyjnie określonych grup zainteresowanych danym tytułem. Koordynacja i współpraca z dużą liczbą influencerów.

Rozwiązanie: Promocję każdego wydawnictwa poprzedzał solidny i dokładny research. Najważniejsze dla mnie było znalezienie osób, które po pierwsze promują czytelnictwo w Polsce, ale także mają realny wpływ na swoich odbiorców. W zależności od pozycji podejmowałem także współpracę z pasjonatami, których zainteresowania były zbieżne z aktualnie promowanym tytułem.

Media: Instagram, Facebook, YouTube, Blog

Grzegorz Paliś
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.