W kampanii byłem odpowiedzialny za stworzenie koncepcji i pomysłu na działania z influencerami, egzekucję i realizację świadczeń. We współpracy z agencją Insignia.
Wyzwanie: Wyjaśnienie, że skóra skłonna do niedoskonałości wymaga specjalistycznej, przemyślanej i komplementarnej pielęgnacji. Zachęcanie do zaprzestania ukrywania skóry pod warstwą makijażu, czy filtrów i odkrywania sprawdzonych sposobów na walkę z niedoskonałościami.
Rozwiązanie: Wybór influencerki do kampanii był nie lada wyzwaniem, ponieważ, aby stworzyć wiarygodny przekaz musiałem znaleźć osobę, której bliskie były nie tylko wartości marki, ale także, która uskarżała się na regularnie pojawiające się niedoskonałości. Wybór padł na Panią Ekscelencję, z którą wspólnie opracowaliśmy koncepcję na komunikację. Komunikacja była zaplanowana holistycznie przeprowadzając odbiorców przez fazę oczyszczania, pielęgnacji i pielęgnacji uzupełniającej z linią Sebio.
Media: Instagram, Instagram Stories