© Copyright MarvelTheme 2018
W kampanii byłem odpowiedzialny za egzekucję i realizację działań z influencerami. We współpracy z agencją Insignia.
Wyzwanie: Wyjaśnić, że oczyszczanie to pierwszy i najważniejszy krok pielęgnacji – bez niego dalsze zabiegi nie mają sensu. Pokazać 3 prawidłowe kroki oczyszczania: płyn micelarny, żel oczyszczający, tonik. Zachęcić do trailu produktowego poprzez zostawienie lead, otrzymanie rabatu na pierwsze zakupy i na finale realizację zamówienia.
Rozwiązanie: Do projektu zostały zaproszone influencerki: Maxineczka, Szczesliva oraz duet Love and Great Shoes. W pierwszym etapie influencerki prezentowały swój pomysł na artystyczny makijaż. Symbolizujący zanieczyszczenia, stres, promieniowanie słoneczne, czyli wszystkie negatywne czynniki działające na naszą skórę każdego dnia. W drugim etapie influencerki pokazywały jak prawidłowo zmyć makijaż, a tym samym wszystkie zanieczyszczenia dnia codziennego. Influencerki kierowały na landing page kampanii, gdzie każdy mógł dobrać dla siebie odpowiednie kosmetyki do oczyszczania i zakupić je z rabatem. Kampania zebrała nie tylko bardzo dobre opinie, wśród widzów i czytelników influencerek, ale także zrealizowała wszystkie zakładane KPI – w tym leadowe i sprzedażowe.
Media: Instagram, Instagram Stories, YouTube, Facebook, Blog
Influencerki pokazywały się na swoim Instagramie (Facebooku) w dziwnych, ekscentrycznych makijażach, które miały symbolizować zanieczyszczenia pojawiające się na naszej skórze każdego dnia. Teaser nie mówił bezpośrednio o kampanii. Miał przyciągnąć uwagę i zainteresować odbiorców.
Influencerki na swoich kanałach publikowały filmy, w których zmywały makijaż tłumacząc, co symbolizował, a następnie opowiadały o poprawnym oczyszczaniu skóry.