© Copyright MarvelTheme 2018
W kampanii byłem odpowiedzialny za stworzenie koncepcji i pomysłu na działania z influencerami, egzekucję i realizację świadczeń. We współpracy z agencją Insignia.
Wyzwanie: Wprowadzenie zupełnie nowej kategorii spożywczej na rynek, przekonanie odbiorców kampanii do pozytywów, jakie oferuje Uncle Ben’s i zachęcenie do zakupu. Komunikowanie produktu, jako wygodniejszej alternatywy tradycyjnego ryżu i podkreślenie, że czasem warto spotkać się ze znajomymi, zrelaksować czy oddać swojej pasji – niż poświęcać wolny czas na gotowanie.
Rozwiązanie: W kampanii zostały wydzielony 4 podstawowe target group, do których chcieliśmy dotrzeć za pomocą influencerów, a działania zostały zaplanowane na 10 miesięcy. Każdy z influencerów został przydzielony do jednego okresu, trwającego 2 miesiące.
Każdy z influencerów miał przygotowany plan działania i komunikacji, obejmujący między innymi: wyjaśnienie różnicy pomiędzy gotowym, a tradycyjnym ryżem, podkreślenie zalet i wartości gotowego ryżu w kontekście oszczędzania czasu, inspirowanie kulinarne i pokazywanie produktu w kontekście określonych wymienionych kategorii.
Media: Instagram, Facebook
Gdy Liczy Się Zabawa: iHanio (studenci)
Gdy Liczy Się Forma: Panna Anna Biega (zabiegane matki, osoby dbające o formę)
Gdy Liczą Się Przyjaciele: Joanna Banaszewska (pracownicy korporacji, zabiegane marki)
Gdy Liczy Się Relaks: Głodny Świata (pracownicy korporacji, studenci)
Gdy Liczy Się Pasja: Loving It (pracownicy korporacji, zabiegane matki)