Gdy Liczy Się... - Launch nowego produktu dla marki Uncle Ben's

W kampanii byłem odpowiedzialny za stworzenie koncepcji i pomysłu na działania z influencerami, egzekucję i realizację świadczeń. We współpracy z agencją Insignia.

Wyzwanie: Wprowadzenie zupełnie nowej kategorii spożywczej na rynek, przekonanie odbiorców kampanii do pozytywów, jakie oferuje Uncle Ben’s i zachęcenie do zakupu. Komunikowanie produktu, jako wygodniejszej alternatywy tradycyjnego ryżu i podkreślenie, że czasem warto spotkać się ze znajomymi, zrelaksować czy oddać swojej pasji – niż poświęcać wolny czas na gotowanie.

Rozwiązanie: W kampanii zostały wydzielony 4 podstawowe target group, do których chcieliśmy dotrzeć za pomocą influencerów, a działania zostały zaplanowane na 10 miesięcy. Każdy z influencerów został przydzielony do jednego okresu, trwającego 2 miesiące.

Każdy z influencerów miał przygotowany plan działania i komunikacji, obejmujący między innymi: wyjaśnienie różnicy pomiędzy gotowym, a tradycyjnym ryżem, podkreślenie zalet i wartości gotowego ryżu w kontekście oszczędzania czasu, inspirowanie kulinarne i pokazywanie produktu w kontekście określonych wymienionych kategorii. 

Media: Instagram, Facebook

Gdy Liczy Się Zabawa: iHanio (studenci)

Gdy Liczy Się Forma: Panna Anna Biega (zabiegane matki, osoby dbające o formę)

Gdy Liczą Się Przyjaciele: Joanna Banaszewska (pracownicy korporacji, zabiegane marki)

Gdy Liczy Się Relaks: Głodny Świata (pracownicy korporacji, studenci)

Gdy Liczy Się Pasja: Loving It (pracownicy korporacji, zabiegane matki)

Grzegorz Paliś
Przegląd prywatności

Ta strona korzysta z ciasteczek aby świadczyć usługi na najwyższym poziomie. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.