Dwuletnia praca nad projektem Akademii Smaku Bosch. W kampanii byłem odpowiedzialny za egzekucję świadczeń influencerów, w tym uczestnictwo w planach filmowych. W ramach kampanii współpracowałem z Mateuszem Gesslerem, Sonią Bohosiewicz, Dorotą Szelągowską. We współpracy z agencją Insignia.
Zadanie: Tworzenie contentu, promocja platformy z przepisami marki Bosch – Akademia Smaku Bosch, liczne konkursy i aktywacje.
Rozwiązanie: W 2018 roku współpraca z Mateuszem Gesslerem oraz Sonią Bohosiewicz w ramach kampanii #ZaczynaSięWKuchni. W 3 edycjach kampanii rozbudzaliśmy kulinarną wyobraźnię odbiorców i budowaliśmy zaangażowanie poprzez liczne aktywacje.
W Akademii Smaku 2019 Akademia Smaku przeszła metamorfozę i poza sekcją kulinarną pojawiała się na niej sekcja wnętrzarska pod przewodnictwem Doroty Szelągowskiej. Celem tych działań, było pokazanie sprzętu marki Bosch od strony designu i jego zagospodarowaniu we wnętrzach. Oprócz inspiracji wnętrzarskich na Akademii Smaku mogliśmy także śledzić remont kuchni Mateusza Gesslera, którym kierowała oczywiście Dorota. Gwiazdy relacjonowały przebieg remontu na swoich social media, a następnie dzieliły się efektami finalnymi.
Kampania obejmowała także aktywację oraz konkurs związaną jesiennymi przetworami, której opiekunem został Mateusz – Pokaż skarby swojej spiżarni.
Media: Instagram, Facebook