Uważam, że nie można tylko teoretycznie rozważać o influencer marketingu i nie być jego częścią.
Dlatego jestem jednocześnie influencer managerem i influencerem. Dzięki temu nie tylko wiem co sprawdzi się dla Ciebie i Twojego biznesu, ale wyczuwam też na odległość (a że mam bardzo dobry węch to rzadko kiedy się mylę!) czy dana akcja będzie interesująca dla influencera czy będzie zainteresowany wzięciem w niej udziału.
Zawsze staram się wypracować dobre stosunki między influencerem, a klientem, bo wierzę, że długofalowe relacje przynoszą najlepsze efekty. A relacja Ty –influencer to nietypowa relacja biznesowa.
Czasem mam wrażenie, że influencerów znam lepiej niż własnych znajomych. A już na pewno spędzam z nimi więcej czasu.
Mam na imię Grzesiek. Od dwóch lat pracuję na stanowisku influnecer managera. Bloga prowadzę od czterech. W 2016 roku ukończyłem Uniwersytet Ekonomiczny na kierunku Marketing i Komunikacja Rynkowa.